top of page

Chcete mít FUNKČNÍ web nebo e-shop, který bude generovat zisk nebo přivádět nové zákazníky? Nechcete být vázání na grafika ani programátora a mít stránky plně pod kontrolou?

V tomto e-booku se dozvíte, jaká základní pravidla při tvorbě dodržovat a co vše je potřeba si před tvorbou samotnou ujasnit a naplánovat.

"Mistr Webu: Jak se stát odborníkem na tvorbu úspěšných webů a e-shopů od základu"

Cílem tohoto e-booku je proměnit vás ve skutečného odborníka – Mistra webu.

Bez ohledu na to, zda vytváříte svůj první web, nebo hledáte způsoby, jak své dovednosti posunout na vyšší úroveň, zde najdete všechny kroky potřebné k vytvoření nejen funkčního, ale také úspěšného a atraktivního webu či e-shopu.

Co vše tak získáte?

S tímto e-bookem budete připraveni vytvořit web,

který nejen vypadá skvěle, ale také plní svůj účel.

Mistr Webu Jak se stát odborníkem na tvorbu úspěšných webů a e-shopů od základu.png

Tento průvodce vás krok za krokem provede všemi důležitými aspekty tvorby webu:

  1. Definovat si hlavní cíle

       Naučíte se, jak přesně určit, čeho chcete dosáhnout

       a jaké publikum chcete oslovit.

   2. Přípravit UX návrh a design 

       Zjistíte, jak navrhnout uživatelsky přívětivý a atraktivní

       design, který zaujme a bude funkční.

   3. Zajistit technické základy

       Ukážeme vám, jak zajistit bezproblémový chod vašeho 

       webu, optimalizaci pro rychlost i SEO, aby váš web byl

       viditelný a snadno dohledatelný.

   4. Nastavit marketing a propagaci nového webu

       Naučíte se, jak efektivně přilákat návštěvníky, udržet

       jejich pozornost a proměnit je v loajální zákazníky.

Staňte se Mistrem webu
a proměňte své nápady ve skutečnost!
Získejte e-book jen za 250 Kč

Děkuji!

Rychlá platba 

Po úhradě dorazí e-book

na vaši emailovou adresu.

qr-code-public.png

​​OBSAH E-BOOKU

  • Stanovení hlavních cílů

  • Jaká základní pravidla při tvorbě stránek je třeba dodržovat?

  • Jak vytvořit strukturu celého webu?

  • Vytvoření zajímavého designu s ohledem na vaši celkovou marketingovou strategii.

  • Jak tvořit zajímavý obsah s ohledem na SEO?

  • Jak na analýzu klíčových slov, konkurence a potenciálních zákazníků?

  • K čemu jsou tyto analýzy potřeba a jak s nimi pracovat?

  • Jaké nástroje vám mohou pomoci?

  • Která web/e-shop platforma je pro váš projekt vhodná?

  • Rozhodli jste se pro Wix, ale který editor použít?

  • Reklama a propagace - jaké kanály a nástroje zvolit?

Dále také:

  • tipy z praxe

  • doporučení, na co si dát pozor

  • upozornění, čemu se vyhnout

  • odkazy na různé marketingové nástroje

bottom of page