Chcete mít FUNKČNÍ web nebo e-shop, který bude generovat zisk nebo přivádět nové zákazníky? Nechcete být vázání na grafika ani programátora a mít stránky plně pod kontrolou?
V tomto e-booku se dozvíte, jaká základní pravidla při tvorbě dodržovat a co vše je potřeba si před tvorbou samotnou ujasnit a naplánovat.
"Mistr Webu: Jak se stát odborníkem na tvorbu úspěšných webů a e-shopů od základu"
Cílem tohoto e-booku je proměnit vás ve skutečného odborníka – Mistra webu.
Bez ohledu na to, zda vytváříte svůj první web, nebo hledáte způsoby, jak své dovednosti posunout na vyšší úroveň, zde najdete všechny kroky potřebné k vytvoření nejen funkčního, ale také úspěšného a atraktivního webu či e-shopu.
Co vše tak získáte?
S tímto e-bookem budete připraveni vytvořit web,
který nejen vypadá skvěle, ale také plní svůj účel.
Tento průvodce vás krok za krokem provede všemi důležitými aspekty tvorby webu:
-
Definovat si hlavní cíle
Naučíte se, jak přesně určit, čeho chcete dosáhnout
a jaké publikum chcete oslovit.
2. Přípravit UX návrh a design
Zjistíte, jak navrhnout uživatelsky přívětivý a atraktivní
design, který zaujme a bude funkční.
3. Zajistit technické základy
Ukážeme vám, jak zajistit bezproblémový chod vašeho
webu, optimalizaci pro rychlost i SEO, aby váš web byl
viditelný a snadno dohledatelný.
4. Nastavit marketing a propagaci nového webu
Naučíte se, jak efektivně přilákat návštěvníky, udržet
jejich pozornost a proměnit je v loajální zákazníky.
Rychlá platba
Po úhradě dorazí e-book
na vaši emailovou adresu.
OBSAH E-BOOKU
-
Stanovení hlavních cílů
-
Jaká základní pravidla při tvorbě stránek je třeba dodržovat?
-
Jak vytvořit strukturu celého webu?
-
Vytvoření zajímavého designu s ohledem na vaši celkovou marketingovou strategii.
-
Jak tvořit zajímavý obsah s ohledem na SEO?
-
Jak na analýzu klíčových slov, konkurence a potenciálních zákazníků?
-
K čemu jsou tyto analýzy potřeba a jak s nimi pracovat?
-
Jaké nástroje vám mohou pomoci?
-
Která web/e-shop platforma je pro váš projekt vhodná?
-
Rozhodli jste se pro Wix, ale který editor použít?
-
Reklama a propagace - jaké kanály a nástroje zvolit?
Dále také:
-
tipy z praxe
-
doporučení, na co si dát pozor
-
upozornění, čemu se vyhnout
-
odkazy na různé marketingové nástroje